T O P I C R E V I E W |
Kaktus |
Posted - 2010/05/23 : 16:43:17 Hej Funderar på att börja använda iTunes som bas för Squeezecenter som jag redan har på en NAS som är trådbunden till routern. Då kan jag ha iTunes som bas för både Squeeze och iPod. Min NAS är ReadyNAS Duo. Kan någon dela med sig av erfarenheter? Jag är orolig för strul. |
4 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Kaktus |
Posted - 2010/05/25 : 18:49:26 Aha, nej jag tänkte det ska få plats med lossless på iPodarna nu. nu vill min fru visst ha sin egen iTunes i alla fall så det är enklare att synka. dessa stora probelem... |
Micke65 |
Posted - 2010/05/24 : 09:48:22 Hej,
Jag tänkte att det blir krångligt om du ska ha en lossless och lossy version av varje fil/låt. Men nu verkar det ju inte som du ska ha det.
/m |
Kaktus |
Posted - 2010/05/23 : 22:22:41 Hej, ja jag har den där visionen av en enda databas för all musik (och annan media så småningom). så att alla i familjen hämtar och strömmar från samma bibliotek.
Vad menar du är krånglet? Man kan kanske ha en kopia av iTunes på en pc för att synka mot iPods?
Tacksam för input... |
Micke65 |
Posted - 2010/05/23 : 19:43:56 Hej, Har du samma filer till Squeezebox och iPoden? Om inte så verkar det som upplagt för krångel. /Micke |