HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 En lösning likt Sonos för ljud och bild

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
U1 Posted - 2010/04/07 : 15:45:54
Jag önskar en lösning likt den man får med musik med antingen ett Sonos system eller squeezbox + Ipod touch fast jag vill att den skall fixa både musik och film för flera rum.

Vad jag vill åstadkomma är att ha en central lagringspunkt för all media, sen vill jag ha möjligheten att komma åt detta i flera rum med en eller flera fjärrkontroller. Ex Film i Bion samtidigt som radio spelas i köket eller film i sovrummet samtidigt som musik i vardagsrummet etc. På fjärrkontrollen vill jag att man ska kunna välja rum sen vilken form av media som går att spela upp i det rummet och sist vilken film eller vilken skiva, gärna med ett snyggt grafiskt interface. Finns detta?
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Kmj Posted - 2010/05/01 : 17:44:01
vilken androidapp?
U1 Posted - 2010/04/30 : 15:22:18
Nu har jag det, kör XBMC på datorn styr det med en X10 (Android)! Sjukt coolt!

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000