HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Problem med låtvisning med SB

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Magoo Posted - 2009/03/15 : 20:19:13
Det är lite lurigt detta men när jag söker mig fram till en skiva som jag vill spela med min SB så visas alla låtar som det ska med namn. Men när jag spelar första låten på vald skiva så säger den "Spår 1" för första låten, vilket iochförsig är rätt men jag vill ju se låtens namn. För alla efterkommande låtar så visas namnet rätt.

Är det någon som har en ide varför den beter sig så? Kanske någon som har upplevt detta själv?

Jag har de flesta skivorna i WAV men även några WMA och förmodligen lite mp3 också. Musiken finns på en bärbar dator som är kopplad trådlöst till routern som även SB är kopplad trådlöst mot. Det är en vista burk med senaste versionen av Squeeze center. Versionen innan av squeeze center betedde sig likadant.
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Magoo Posted - 2009/03/16 : 19:23:31
Nästan på alla skivor är det så, just nu hittar jag inte undantagen. Jag kan inte heller hittaa några samband till varför det blir på detta sättet. Jag kan inte hitta någon inställning för detta heller.
Vox Posted - 2009/03/15 : 20:30:52
Har du alltid det så eller?
Du har troligen ställt in att visningen skall vara så då.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000