HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Fjärrkontroll till Airport Express

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Björn-Ola Posted - 2008/07/03 : 08:44:28
Med iTunes 7.7 kommer man att kunna styra iTunes och Airport Express med iPhone eller iPod Touch. Märkligt att det dröjt så länge.


Själv har jag gått ifrån Airport Express och kör numera enbart med Squeezeboxar samt programmet iPeng som gör att jag kan använda iPod Touch som fjärrkontroll.
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
lindvall Posted - 2008/09/12 : 14:21:05
Det där programmet har jag hört talas om, det har nog lite bättre funktion än det jag lyckades hitta på min mobil. Man skulle gå in på "underhållning" i Sony Ericssons meny, och där välja "fjärrstyrning". Man kan i alla fall göra lite saker med den inbyggda funktionen.
Björn-Ola Posted - 2008/09/12 : 08:39:24
Jag körde med det här programmet:
http://www.salling.com/Clicker/windows/
lindvall Posted - 2008/09/11 : 20:37:32
Jag lyckas inte få min Sony Ericsson att agera fjärrkontroll mot iTunes, någon som vet hur man gör, och om det går? Via blåtand då hade jag tänkt..
zix Posted - 2008/07/12 : 21:22:34
tja, då behöver man ju inte köpa den där IR-kontrollen då. Fast den kom med iMacen ändå...
Björn-Ola Posted - 2008/07/12 : 20:48:25
Nu är iTunes 7.7 här och därmed kan man använda iPhone eller iPod Touch som fjärrkontroll för iTunes och Airport Express.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000