HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Väggmonterad anläggning?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
poppop Posted - 2008/01/02 : 15:41:10
Jag är på jakt efter ett system (dvd å förstärkeri) som är snyggt, låter bra och är väggmonterat (någorlunda platt)! Jag vill inte ha saker på en bänk - det var ju därför platt-tv ersatte tjockburken... Prisklass upp till 20 000 ungefär. Tips någon?
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
tobiasl Posted - 2008/01/04 : 22:29:48
Får jag föreslå t ex en Pinnacle Soundbridge och ett par aktiva "kanske" begagnade B&O Beolab 4000 ca 11 kkr.

Vet inte om det var just tidningen Ljud & Bild eller är det Bild & Ljud som testade alternativ med allt inbyggt dvd/5.1 m m.
Kaktus Posted - 2008/01/02 : 22:21:35
Här är mitt förslag på maxstylad combo: koppla iPod direkt till B&Os högtalare Beolab 4000, som har inbyggt slutsteg. ipoden kan man sätta i en vägghållare.

beolab 4000: http://www.bang-olufsen.com/page.asp?id=41

OcA Posted - 2008/01/02 : 21:30:58
Vet inte om B&O har något för de pengarna? Annars är det väl bland det plattaste som finns just nu...

Grundig har haft nån stereo man hänger på vägg, men ljudet ur den skulle jag nog inte tro är nåt att ha. Tror den kostade ca 3000 spänn...

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000