HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Ett smärre "impuls"köp

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
garmen Posted - 2007/10/24 : 23:15:32
Har gått i tankarna länge nu att bygga ut två kanalarn med en mindre hemmabio. Turen föll över mig när jag var på lite "praktik" i Kållered nu under måndag-onsdag. Skall väl tilläggas att jag jobbar på El-Giganten, där av "impuls" i rubriken :P.

Jag har gått och kikat lite på stärkaren jag köpte både här i borås där vi har den på jobbet och på andra ställen. Tycker den verkar helt ok till det priset jag skulle få betala. Men det var bara ett problem. I min butik så fanns den enbart som utställnings ex. Fick ett någorlunda bra pris på den från min kollega, funderade ett tag, men tackade senare nej till detta erbjudande, just med den tanken på att jag skulle ner till kållered på lite prao.

Till min stora glädje såg jag att dom faktist hade två av dessa på lager och en i deras display. Så jag tog mig mod till och bad om ett riktigt bra pris på stärkaren som är en RXV1700 från Yamaha. En av deras större maskiner från 2006, kollegan funderade under en dags tid och gav mig ett bud på 6000:- jag tackade vänligt men bestämt nej och tänkte först kontra med 5000:- jämnt men det kändes som att det var lite väl lågt tilltaget så jag sa att du får 5500:- och jag tar den idag. Sagt och gjort två min senare var jag en st Rxv1700 rikare :D nu är det bara till hitta rätt center som jag har jagat nu i ett par veckors tid. Skall nog lägga på ett kol nu när jag har stärkaren. Tänkte jag skall fylla på med lite bilder när jag fått mitt konto.
Den ser lite tanig ut mot min S250 :P
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Gaffa Posted - 2007/10/26 : 05:57:06
Jag spanade länge på RXV1500 och 1700...

Sedan trillade ett bra erbjudande på en 657:a för en spotstyver, och då blev det den. Spelar mina HFLS-1 ganska bra faktist. Har svårt att tro att du ska bli missnöjd med ditt inköp.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000