HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Inte missa på internetradio!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
deerhunt Posted - 2007/05/05 : 17:49:40
Måste bara slå ett slag för en radiostation som jag lyssnat en del på och som rekommenderas varmt!

http://www.soulfulsmoothjazz.com/

Hittades tidigare under SqueezeNetwork/Internet radio/ Slim devices Picks. Verkar som den tagits bort nu (hmmm).

Mycket musik, inget mellansnack, och hör man nåt man gillar så dyker man in på hemsidan och kollar vad det är de spelar.

Finns massor att lyssna på (orkar nog inte leta igenom allt), så finns det fler tips så skriv en rad!

mvh
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
deerhunt Posted - 2007/05/06 : 14:11:11
Tack för tipset - skall provas!

Musiken på min länk är precis som sidans namn, dvs soulfulsmoothjazz . Tyvärr bara på 128kbps, men låter förvånandsvärt bra ändå.

mvh
j0akim Posted - 2007/05/06 : 00:51:14
Nu vet jag inte vad det är för musik på din radio du tipsar om.
Men jag har hittat en radio som varken jag eller min flickvän klarar oss utan. http://www.protonradio.com
Finns att hitta under Internetradio->shoutcast-> search: Proton

Musiken som spelas är allt från lugn till hård elektronisk minimalistisk musik. Ingen techno, ingen psytrance, bara minimal.
Otroligt bra, jag vet att det är några här på forumet som gillar sådan musik. Har ni inte en squeezebox så är det bara att gå in på hemsidan och trycka play så får man tillgång till allt.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000