HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Smart duk

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
vemsom Posted - 2007/03/23 : 20:46:40
På mina surfrundor på nätet hittar jag följande produkt som ser rätt smart och smidig ut:



http://www.nienkamper.com/product.asp?cat=8&product=102
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
tommypeters Posted - 2007/04/12 : 19:17:31
100% plant ska det ju inte vara...



http://www.stewartfilmscreen.com/CineCurve.htm

Ska kolla på en sådan i morgon, men inte köpa... inte bara för att jag inte har någon projektor, duken kostar också 230,000:-
ljud Posted - 2007/04/08 : 20:20:31
quote:
nu äger jag ingen duk själv.. men hur funkar det med dukar som man har som man kan köra ner från taket? HUr sträcks dom? får man bygga som skenor på sidorna som håller duken rak då eller hur är det?
Det blir aldrig "helt hundra". Vill man ha det 100% plant så är det ramspänt som gäller. Men jag är ganska nöjd med min neddragning-duk. Jag tror inte på konstruktionen ovan, då den inte har nåt som tynger ner den.
KingX Posted - 2007/04/07 : 20:35:29
nu äger jag ingen duk själv.. men hur funkar det med dukar som man har som man kan köra ner från taket? HUr sträcks dom? får man bygga som skenor på sidorna som håller duken rak då eller hur är det?

ljud Posted - 2007/03/26 : 16:09:13
quote:
Absolut, men denna är rätt lätt att bli av med. Projektordukar är nästan lika fula som tv-apparater.
Jag vet inte... En vit kasset som sitter i taket syns väl mindre än den där?
vemsom Posted - 2007/03/24 : 11:11:17
Absolut, men denna är rätt lätt att bli av med. Projektordukar är nästan lika fula som tv-apparater.
ljud Posted - 2007/03/24 : 09:54:18
Att få en duk som dras ner rak, är nog så svårt. Att få en duk som dras från sidan rak, tror jag är ännu svårare. Det finns en anledning till att ramspänd är att föredra.

men den kanske funkar, vad vet jag?

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000