T O P I C R E V I E W |
andreasb |
Posted - 2007/03/05 : 21:55:19 Hej Jag funderar på att köpa en SB, men jag har några frågetecken som jag måste räta ut innan. 1: Måste man ha en dator igång för att kunna spela internetkanaler (streamad musik)? 2: om så är fallet, funkar det att spela internetkanaler via en NAS?
Det är så att jag kan på min höjd tänka mig att ha en gammal lapptopp ståndens i en garderob på konstant, men hellre en NAS och helst inget alls utan SB:n. Bor i en lägenhet så det är plats som är problemet .
Tacksam för svar. Andreas. |
3 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Ayn |
Posted - 2007/03/05 : 22:59:03 Om du inte har din egen burk igång kan du istället köra via SqueezeNetwork som har just funktionaliteten du efterfrågar. Jag kollade lite snabbt nu vilka svenska kanaler som finns 'out-of-the-box' så att säga, och hittade följande: P1, P2, P3, P4, P5, P3 Star, P3 Rockster, SR x, SR Minnen, SR Klassiskt, SR Svea, SR c, Lugna Favoriter, NRJ, Bandit, RIX FM. |
andreasb |
Posted - 2007/03/05 : 22:47:49 Så SB:n hämtar listor på internetkanaler ute på nätet med andra ord? Kan jag själv påverka vilka kanaler den kan spela? tex. Sverigens Radios. |
Martin.M |
Posted - 2007/03/05 : 22:10:53 1. Nej |
|
|