HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Vad ska jag köpa?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
turboant Posted - 2005/12/28 : 18:09:59
Tjo, har en massa delar som jag hoppas få ihop till ett smidigt system. Tog fram mina paint kunskaper och satt ihop två bilder för att beskriva hur jag tänkt. Tror det jag är ute efter är någon billigt förförstärkare, men har ingen direkt koll o hoppas nån kan hjälpa mig lite...
Jag vill inte lägga ut mer än 1 000 kr på de jag nu skall ha, helst mindre.
Tror de två bilderna jag la me förklarar ganska bra, vill helst ha något som funkar så som den första bilden, men bara om det går att få till i budgeten... Kan också tänka mig att gå ner till bara två ljudkällor om det ligger mycket belöning i ljudkvalite.

Har letat runt en del på blocket men vet inte riktigt vad jag skall leta efter, någon som har tips på produkter att leta efter? Eller är det något som ser helt galet ut i min skiss?



HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000