HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Bildinställning LCD-skärm

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
jonteman Posted - 2005/11/28 : 08:31:32
Köpte en Samsung 32" LCD för några veckor sedan.
http://www.samsung.com/se/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp
Nu har jag bläddrat igenom alla menyer och letat efter ngt som ev skulle kunna göra att TV:n känner av bildformatet automatiskt. Ibland är det ju vanlig "fyrkantig" sändning och ibland bredare (ursäkta, kan inte alla begrepp). Brukar detta finnas? Jobbigt att gå in och ändra manuellt hela tiden när man zappar... . Att titta på en bild där folk är platta i huvet gillar jag inte.
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
und3ad Posted - 2005/12/02 : 17:25:40
Grattis till köpet!

Jag har just köpt storebror till just den LCDn. Jag har inte hunnit kika på alla funktioner än, men jag har själv letat efter en sådan funktion och inte hittat någon. Jobbigt att behöva gå in i menyn varje gång som du säger. Hade varit bra med en direktknapp på fjärren när man bara slötittar. Utöver det så är jag helnöjd med TVn. Enda nackdelen är att den är brutal mot dåliga sändningar, men det är inget problem i sig egentligen.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000