HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Fråga: Vilken multiformatspelare skall man köpa?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
filikoster Posted - 2005/11/07 : 18:22:09
Har ni något tips på en spelare i budgetklassen som klarar många format och som är bra på cd också? Behöver inte spela SACD eller DVD-audio dock, skall mest vara en bra kombinerad CD/DVD som helt kan spela ett par bild och ljudformat till.

mvh
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
MrVan Posted - 2005/11/17 : 19:39:20
Hej alla.

Ny här på forumet, ska lägga upp en presentation senare, men jag undrar om inte Pioneer dv-585 kanske vore nåt? Tar mer eller mindre allt utom HDCD, dessutom med burr&brown-dac:ar till ett mycket förmånligt pris, typ 1500:- Fast du kanske vill ha en ren ljudmaskin, men iaf, ett tips!

mvh: MrVan
Snoop Posted - 2005/11/16 : 17:57:38
Teac DV-20 kolla test under recensioner

Edit: Kostar närmare 4000kr såg jag nu, men spara lite till så är de nog ett bra val, ananrs så tror jag mycket på marantz.
Fredrik Posted - 2005/11/15 : 21:21:33
Jag kan rekommendera Maranz dom kostar från ca2000 o upp för en som låter helt ok.
Terminator Posted - 2005/11/07 : 22:44:17
Kompisen har en Denon 1920 som inte gör bort sig hans anläggning med större golvare från Canton och förstärkare från Yamaha. Den ligger på 3200 kr hos Hi-fi klubben.
j0akim Posted - 2005/11/07 : 22:12:46
lars bengtsson säljer en ny rotel dvd nu, nypris 8000:- nypris 4000:-.
http://www.larsbengtsson.se/produkter/3/9/1020/ jag vet inte hur den är, men rotel brukar ju vara ok. kanske värd att kolla upp? trots att den ligger lite över budget?
filikoster Posted - 2005/11/07 : 19:03:09
Jag kollar efter för en kompis som har en tämligen låg budget. Typ max 3000 kr, nytt eller beg.
Terminator Posted - 2005/11/07 : 18:58:36
Vad är budget för dig?

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000