T O P I C R E V I E W |
Audionet |
Posted - 2017/09/02 : 10:59:24 Jag var igår på Among Lynx releasekonsert. Riktigt tungt gung var det. Plattan Revolution som var i centrum denna kväll är inspelad som en konsert. Den har samma skitiga och ruffiga attityd som de hade på sin konsert igår. Det är inte polerad audiofil kvalitet men känslan är grym.
Rekommenderar verkligen en lyssning. Plattan finns både på Tidal & Spotify.
Bor ni i eller i närheten av Skövde, Göteborg eller Uppsala så kommer de att spela där under September. Jag rekommenderar starkt att köpa biljett till en konsert med AMONG LYNX!
2:a September, location TBA, Skövde 9:e september, Kulturnatten, Uppsala 10:e september, Kulturoasen, Uppsala 23:e september, Nefertiti, Göteborg
God lyssning mina vänner! |
3 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Audionet |
Posted - 2017/09/03 : 15:08:59 Håller med dig bjoele, det blir bättre live!
|
bjoele |
Posted - 2017/09/03 : 13:57:07 Det jag hör på strömningssiterna låter bra, men jag tror det är den sortens musik jag gillar mycket mer live, på lokal, än hemma i stereon.
Får hoppas de kommer till min närhet snart.
|
minoman |
Posted - 2017/09/02 : 15:14:34 Kan bara hålla med! Såg dom på Holmö Visfestival för 2 år sedan och hade turen att träffa tjejerna vid en intervjuv i lokalradion.
Passar oxå på att rekommendera Holmö Visfestival. En årligen återkommande festival den sista veckan i Juli.
http://www.visfestivalen.nu
mvh/micke |
|
|