T O P I C R E V I E W |
GyroSE |
Posted - 2016/04/03 : 21:06:29 Är lite nyfiken på om det är någon på forumet som har köpt några av Kents plattor som släpptes på nytt på vinyl för några månader sen? Om så har skett- vilken är uppfattningen om ljudet? Och hur låter de jämfört med originalutgåvorna- någon som jämfört?
Har de flesta av Kents plattor på vinyl som original sen tidigare men jag är ändå nyfiken på om man fick till de nya pressningarna och om det eventuellt är värt att slå till på någon av nyutgåvorna...
Tack på förhand. |
4 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
GyroSE |
Posted - 2016/04/08 : 19:57:13 Har i dagarna köpt "B-sidor 95-00"- tycker att denna 3-LP låter riktigt bra faktiskt. Visst, Kent är inte kända för audiofilt ljud men det låter inte skit för det...sen, som sagt, musiken är inte att leka med... |
Klingan |
Posted - 2016/04/08 : 10:03:17 Har både några original och några nyutgåvor, men inga dubbletter på vinyl. Uppfattar Kents skivor generellt som inte allt för ljudligt välljudande, men musiken gillas! |
Vox |
Posted - 2016/04/07 : 19:02:01 Jag har några av nyutgåvorna, men jag har inga gamla utgåvor att jämföra med. |
GyroSE |
Posted - 2016/04/07 : 18:49:54 Bump.
Är det verkligen ingen härinne som har hört någon av nyutgåvorna på vinyl? |