HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Johnny Winter död.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
CH Posted - 2014/07/17 : 18:41:54
R.I.P.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article19236361.ab
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
CH Posted - 2014/07/17 : 22:01:05
Ja, det är naturligtvis fruktansvärt det som hänt i Ukraina. Men jag förstår heller inte din kommentar i en tråd om Johnny Winters död..?
FBK Posted - 2014/07/17 : 21:27:58
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19237854.ab
Bernt Jansson Posted - 2014/07/17 : 20:33:55
Tråkigt! Jag har sett JW vid ett par tillfällen, en fantastisk gitarrist.

FBK, jag förstår inte din kommentar?
MatsE Posted - 2014/07/17 : 19:21:38

Jag fick veta att han rest till Rock#180;n`Roll Heaven när jag besökte Open Mind Records nu på eftermiddagen.

Är glad för att jag gick och såg honom på Katalin för inte så länge sedan. Min kompis och jag satt i Puben och drack öl och förbandet började spela Bony Moronie. Jag tänkte, de kan väl inte köra den här låten nu...den vill jag höra med Johnny. Vi gick in i konsertlokalen och längst fram på scenen satt en vit liten man, JW. Vi har skojat mkt om det Per och jag. Tyvärr så var han inte i sin bästa form. Om jag inte kommer ihåg fel så var ljudet på tok för starkt för lokalen.
FBK Posted - 2014/07/17 : 19:10:49
Men sådant här får mig attTotalt onödigt om den där jäkla Putin inte hade storhetsvansinne och resten av världen bara tittar på utan att sätta ner foten i sådana här onödiga konflikter.Stackars människor och anhöriga...

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000