HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 ALR Jordan

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Jerry_E Posted - 2013/11/27 : 14:23:35
Vill tro att många av oss är ägare av en speciell skiva som har några år på nacken: ALR Jordan:s Guitar the Collection. En skiva i 24k guld. Efter en del sökande upptäckte jag att denna skiva nu har övergått i ett annat namn: Cocktails & Guitars. Finns bland annat att köpa från Amazon i Tyskland där priset ligger på euro 11.99. Finns även en hel del andra skivor i denna kollektion. Själv har jag köpt på mig en del HQCD. För Er som ännu inte kommit i kontakt med de samma är det bara att googla. Till dags dato har denna gitarrskiva varit något jag alltid utgått ifrån när det gäller bra inspelningar. Men med HQCD händer något som inte borde gå med en "vanlig" CD. Ett rent och naturligt ljud jag aldrig tidigare varit med om. Kanske är de tysktillverkade skivorna från Inakustik Reso något av det bästa som går att få tag på. "Reference Sound Edition" med exempelvis "Great Voices". Är detta då enbart spekulativa skivor då det gäller musiken? Nej, här samsas det mesta och musiken är i mina öron mycket trevlig. Knappast något som faller ur ramen. Priserna på desa skivor kan variera från tid till annan och man gör klokast i att jämföra med Ex. England och USA. Att de sedan är läckert förpackade... Ja detta får väl enbart ses som en bonus.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000