T O P I C R E V I E W |
pix |
Posted - 2013/11/18 : 19:20:48 Niklas Strömstedt.. Ja inte slår det gnistor i mitt musiksinne "gäääääsp!" Grått,trist och dammigt Men han var ju ändå sambons ungdomsidol, så det var väll bara att bita ihop och följa med..
Men vad tusan hände egentligen? Så här dagen efter, sitter fortfarande det där fåniga leendet kvar på mina läppar Jag försöker intala mig att det inte var så värst, men jag ger upp Jag tycker Niklas spelning/show "Strömstedh och Freud, Du borde gå och prata med någon" var riktigt bra!
Musiken passar för evenemanget, och "storyn" skapar ett mervärde mot en vanlig slät konsert Freud (Per Naroskin) gör en lysande prestation, och multi-musikern Charlotte Centerwall fullständigt regerar bakom Niklas
Finsmakarn i mig protesterar, men fan vad rätt den här showen satt i mig!
/Pix |
1 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Mirage |
Posted - 2013/11/18 : 19:29:50 Jag tyckte att den där TV-serien där Strömstedt intervjuade och spelade ihop med en annan artist var riktigt bra. Tyckte han var betydligt bättre i den rollen än vad jag tyckt om honom som skivartist. Så jag kan mycket väl tänka mig att showen kan ha varit bra! |
|
|