HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 P-Floyd i Skog. Sista året

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Jojje66 Posted - 2013/07/14 : 23:51:14
Då var årets P-Floydhelg i Skog till ända. Den sista i en stäcka på 15 år då ägaren och tillika kapellmästaren Jan Stumsner sålt egendomen där denna lada ingår. P-floyd är ett tributeband och som man kan gissa av namnet är det Pink Floyd det handlar om. En Julihelg om året invaderas en liten by, två hushåll mitt ute i skogen ca 1,5 mil utanför Falun av de s.k. Floydianerna där det campas och lyssnas på P-Floyd i en stor lada som rymmer en publik på 1000 personer. Det är alltid slutsålt vilket inte är svårt att förstå för oss som besöker detta evenemang varje år. Jag har hört sägas att det finns bättre Floydtributeband. Om så är fallet vill jag höra/ se för jag kan inte förstå hur något kan bli bättre än detta. Ljud och ljusshow i världsklass och en scen proppad med fullproffsmusiker (som mest 16st igår). När LaGaylia Frazier äntrade scenen i ett par svarta shorts och vita Docmartinkängor bjöds det på en energiurladdning av sällan skådat slag. I år tog man ut svängarna betydligt mer och tillställning än rockigare än vanligt. Det var en sådan finalstämning i ladan att det kändes som den skulle sprängas.
Stort tack för alla trevliga år i Skog Janne, Hasse och alla andra både besökare och musiker. Nu får vi träffas någon annan stans

Vänlig hälsning Johan
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
DavidS Posted - 2013/07/15 : 09:57:57
Tänkt att man aldrig "hann" dit fast man är uppvuxt 6km därifrån. Har dock lyckats sett dom på några andra ställen, alltid ett sant nöje att se och lyssna på P-Floyd! :-)

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000