HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Söker låt/grupp från en mässdemo

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
markusA Posted - 2012/02/12 : 18:48:41
För ett par år sedan så hade Dynaudio en lite intressant låt med i sin demo på Arken.
I låten fanns ljudet av elektriska urladdningar/blixtar som sprakade lite här och där i ljudbilden.
Någon som har någon aning om vad det kan vara för låt/artist?
Har för mig att det var någon nordisk artist men mer än så kommer jag inte ihåg. :/
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Mirage Posted - 2012/02/12 : 19:27:50
Artisten är danska Trentemöller, låten Moan. Låten finns på flera album, men versionen som spelades där finns på The Chronicles. Jag tycker att det är den bästa versionen av den låten som jag hört.

Sen lät det ju fantastiskt bra på Dynaudio Saphire drivna av McIntosh MC501 också!

Edit: Spotifylänk
Edit 2: Den där låter faktiskt inte helt lika som på min CD, det är mer sprak i början på den. Men de har lagt till Digital i titeln så det kanske inte är precis samma version?

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000