T O P I C R E V I E W |
Adagio |
Posted - 2016/09/30 : 08:54:14 Efter att ha funnits som radiohandlaraffär i 60-70 (tror jag det var) har grabbarna på Lefflers bestämt sig inte bara för att förvalta arvet utan ta det hela till en ny nivå. Dom slog ihop de två affärerna i Linköping och Norrköping och satsade på ett modernt hifi-showroom på två våningar. I nedre plan finns förutom utställningen och montrar ett flertal lyssningsrum samt biorum, på övervåningen stiger man i i en hel inred lägenhet med alla upptänkliga smarta funktioner. Detta är nämligen deras specialitet, att vara med redan i ritningstadiet vid renoveringar och nybyggnation. Och bygga in såväl ljus och ljud. " target="_blank"> Vi önskar Team Leffler lycka till. (Kommer fler bilder så klart) |
5 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Audionet |
Posted - 2016/10/01 : 17:21:12 Ser trevligt ut! Kul att dom vågar satsa! |
Adagio |
Posted - 2016/09/30 : 12:52:39 Jag var med på invigningen igår. Jag tycker verkligen det finns potential i de nya lokalerna. Hoppas de vågar ha lite roligare märken också. Saknar tunga rörprylar och något roligare skivspelarmärke men jag har ju redan allt det där hemma..... Hoppas även de kommer pussla med inbyten också, det blir mer dynamik och roligare affär då. Tycker iaf jag. |
nisseW |
Posted - 2016/09/30 : 11:38:44 Jag saknare dem redan här i Linköping men Norrköping ligger nära, ett besök är redan inplanerat ska bli spännande! |
Adagio |
Posted - 2016/09/30 : 09:12:33 [UR][/URL] Man cave. |
Adagio |
Posted - 2016/09/30 : 09:00:48 " target="_blank"> Utställningen sedd från biorummet! |