T O P I C R E V I E W |
C-Quence |
Posted - 2005/05/19 : 10:18:24 Nu finns recension av Audio Pro Image Qube tillgänglig - dock kommer recensionen att kompletteras med ytterligare bilder vid senare tillfälle. Klicka på nedanstående rubrik för att ta del av recensionen:
Qube - en fyrkantig liten högtalare med stort ljud
|
5 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Jadde |
Posted - 2007/06/08 : 15:00:04 Håller med Micke... Slog till på ett par, och dom är faktiskt riktigt trevliga.
|
Micke.e |
Posted - 2007/05/05 : 18:00:05 Carlsson högtalare som dessa är en direkt kopia av, funkar iaf mycket bra som framhögtalare, enligt mig iaf. Fyller rummet fint även med högtalarna framför sig, blir lite annorlunda ljud först som man inte är van med, men sen har man svårt att leva utan det, svårt att förklara men väl värt pengarna :)
MVH Micke |
Jadde |
Posted - 2007/04/16 : 00:10:51 Gammal tråd...
Men hur funkar dom som fronthögtalare? Gillar att dom är små och står på golvet, vilket gör att man slipper fula stativ, som annars ett par små stativhögtalare skulle behöva. |
UFFE T |
Posted - 2005/06/16 : 09:37:00 C-Quence: Först läste jag din mycket seriösa recention av Qube. Sedan slog jag till. Alltså köpte ett par. Det blev också ett par vita. De är ju väldigt små. Så placeringen var ju inte så svår att få till. Efter en stund lyssnande så stod det klart. Qube är mycket bra som surroundare. Mina är precis uppackade och alltså inte alls inspelade men det lät mycket bättre än mina "gamla" surroundhögtalare. Jag har min soffa placerad mot bakvägg och Qubarna står på var sida om den också mot vägg. En direkt reflektion är att hur jag än sitter eller ligger i soffan så hör jag båda högtalarna. Och de "fyller" rummet mycket bra.
Det här var bara en kort reflektion av en nöjd Qube ägare.
mvh, |
vemsom |
Posted - 2005/05/19 : 11:22:58 Oj, det var en seriös recension! Superbt! Snygga bilder dessutom. |