T O P I C R E V I E W |
Gordi |
Posted - 2011/03/11 : 12:30:06 Ett reklamblad/tidning jag läste ca 20 år sen (tittade på bilderna)
Jag bara visste att dom var bäst (det stod ju så i tidningen)
Det tog 15år sen hade jag ett par ..........
Dock bara delvis fungerande
Men dom är bäst
Jag tror faktiskt att jag har tidningen kvar |
3 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
ahultin |
Posted - 2011/03/11 : 16:08:05 Jag köpte ett par SB-EX7 (golvvarianten) på hösten 1992 (?) efter att ha läst den lysande recensionen i H&M.... De hade dem på OnOff (minns inte riktigt..) för långt under listpriset - och jag hade ju öppet köp i 30 dagar.... Så jag köpte dem olyssnade och tog hem dem till Lycksele (13 mil från affären i Umeå) och spelade dem i några veckor innan jag lämnade tillbaka dem... minns inte riktigt varför egentligen..... Men jag kanske inte ville byta bort mina gamla JBL TLX8:or då? |
Gordi |
Posted - 2011/03/11 : 15:27:08 EX serien var ju så cool? hur kunnde jag ha så fel ...........
spelar som billigt skit men ser så coola ut :) vintage budget :( tunga snygga lådor ??
hoppas att jag inte alltid haft bara fel ......... |
Mickel-mackel |
Posted - 2011/03/11 : 14:29:18 Hrmmm ... Du måste nog förklara lite mer om jag ska förstå något ...
Annars påminner det mig om paketstereon jag köpte för typ 20 år sedan. Technics reciever SA-GX100, CD-spelare och Technics högtalare. Inte samma högtalare som du har på balkongen (tänker du kasta ner dom därifrån eller???). |