| T O P I C    R E V I E W | 

| levande | 
                Posted - 2007/05/04 : 23:00:28   

| 

| 11   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First) | 

| Bernt Jansson | 
                Posted - 2007/05/07 : 01:23:32  Jag träffade Mattias Stridbeck i hans studentlya i slutet på 80-talet. Då höll han på  med diverse CD-spelarexperiment och komponenterna hängde i klasar ut ur CDn. | 

| ohmega | 
                Posted - 2007/05/06 : 23:34:18   Jo..alltså om du trodde att. ..öhmm..nä vänta nu..om om..äsch  bara OT ändå 
  ON TOPIC: Läcker design på det försteget | 

| levande | 
                Posted - 2007/05/06 : 21:35:17  quote: Ja..fast om han trodde att "han" var "du" (eller kanske snarare att "du" var "han" )..så var det ju lite overkligt

Jag fattar inte, hur menar du din lille kluring   | 

| ohmega | 
                Posted - 2007/05/06 : 20:50:32  Ja..fast om han trodde att "han" var "du" (eller kanske snarare att "du" var "han" )..så var det ju lite overkligt  | 

| balrog | 
                Posted - 2007/05/06 : 20:41:18  quote: i går kväll så somnade jag och drömde att jag träffade tillverkaren och hans medarbetare i hans verkstad

Jag träffade Mattias Stridbeck i hans verkstad när jag skulle köpa Ear90 av honom...dock inte hans medhjälpare utan hans lilla dotter 
  så helt overklig är inte din dröm | 

| levande | 
                Posted - 2007/05/05 : 22:59:52  OK ztenlund. Jag gillar verkligen den smidiga designen och locken  Det som är lite roligt är att efter att ha skapat denna tråd i går kväll så somnade jag och drömde att jag träffade tillverkaren och hans medarbetare i hans verkstad, lite komiskt tycker jag 
  | 

| ztenlund | 
                Posted - 2007/05/05 : 22:51:46  Njä, jag har inget men jag känner igen designen på baksidan av lådan, proportionerna säger en del. | 

| levande | 
                Posted - 2007/05/05 : 22:44:40  Japp  Grattis ztenlund du har vunnit äran att lista ut det. Har du ett själv eller vad var det som gjorde att du ja du vet. | 

| ztenlund | 
                Posted - 2007/05/05 : 22:37:31  Harmony Design...   | 

| Nykmark | 
                Posted - 2007/05/04 : 23:12:16  Kommande reportage!!!   Reportage är trevligt!   | 

| huzze | 
                Posted - 2007/05/04 : 23:11:34  Du kan sukta   |