HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 va tycker ni diy tvbänk

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
omar Posted - 2014/02/07 : 10:22:19
Hej!

Har klätt en tvbänk i ek och funderar på ifall jag ska bygga in en sparklist under.

vad tycker ni?


utan:


med
observera att bilden nedan är endast en mockup. kommer såga till den så det passar och olja in.
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
guy gadbois Posted - 2014/02/07 : 23:09:49
Jättefin bänk. Jag röstar utan sockel, men om du gör en så tror jag på Stigs förslag om en vit sådan. :)
fixarstig Posted - 2014/02/07 : 22:02:49
Vitmålad sockel som bryter av mellan skåp och golv
soundbrigade Posted - 2014/02/07 : 20:48:15
Mindre yta att dammsuga. Ska du klara dig utan sprklist måste du ju få in dammsugarmunstücket.
henrickpettersson Posted - 2014/02/07 : 19:49:04
Funderat själv på att bygga en TV bänk av dessa skåp. Men jag har hängt upp mig på dom fula benen, så jag röstar för sparklist.
Tomas J Posted - 2014/02/07 : 12:19:57
Jag tycker nog att du ska skippa sockeln, ungefär med samma argument som maal ger.

Sen tycker jag att det kan se konstigt ut om man har en golvsockel med nästan samma färg som golvet.

Snygg bänk i övrigt!
maal Posted - 2014/02/07 : 11:18:05
Jag har byggt två liknande hemma hos mig. En vid teven och den andra har jag som hifibänk.
Bägge är utan sockel, dom står på rostfria ben från IKEA.
Jag tycker att det är snyggast utan och lätt att komma åt att hålla rent under bänken med dammsugare och golvmopp .
rannagarden Posted - 2014/02/07 : 11:13:53
Tror sparklist syr ihop det hela fint. Speciellt när sidorna går hela vägen ned i golvet. Min åsikt är för sparklist.
/M

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000