HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Dream Bank

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
BuffaloBengt Posted - 2011/11/05 : 17:04:10
Dream Bank

Kom just på en IDE "THE DREAM BANK" jag tror att det finns fler än mig som planner fler byggen än vad som verksälls. Och det är ganska kostsamt man köper dyra saker som ligger tills man slumpar bort dom för att finansiera nästa dröm bygge. där i mellan så bygger man ofta men på en mera rimlig nivå.

Så till "THE DREAM BANK" ett antal personer går i hop ju fler desstå bättre man listar dom vanlgaste aldrig byggda byggprojekten, typ 4 vägs högtalare " best of the best" med tillhörande "super filter" rörbyggen och liknande projekt div klass A stärkare.
Sedan sätter man en nivå i kr var och en startar ett projekt efter en given tid skickar man sitt opåbörjade projekt vidar och får ett nytt. Då får man möjlighet att sitta och titta på Lundhals tranfos och 300B rör eller exotiska kermik ellement super komponenter till delningsfilter.

Om nu mot förmodan någon lyckas bygga ett av dessa projekt så är det bara att köpa in ett nytt.

Detta skulle radikal för billiga denna hobby i alla fall för mig

Bengt
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Zei Posted - 2011/11/05 : 21:05:48
Riktigt kul idé
Frågan är om det fungerar i verkligheten..

:D
/JZ

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000