T O P I C R E V I E W |
DahlbergAudio |
Posted - 2010/10/27 : 17:12:21 Jag har planer på att sluta att sälja lösa band och funderar om det finns någon som har lust att tillverka och sälja band som jag kan hänvisa till ?
Jag har tagit 600kr/inkl moms + frakt för banden och ingen har nånsin ifrågasatt priset.
Jag kommer inte att sluta med bandhögtalare men kommande band behöver jag själv . |
2 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
DahlbergAudio |
Posted - 2010/11/25 : 10:23:36 Erbjudandet från Miro gäller inte längre. Han hittade en annan lösning.
quote: Hello, Thanks for your help, but the offer is now closed. We have found another solution.
Best regards,Miro
|
DahlbergAudio |
Posted - 2010/11/22 : 20:38:04 Fortfarande ingen som är intresserad ? Saken är den att jag har sålt band till en kille i Slovenien som har planer på att dra igång en produktion och jag har varken tid, lust eller hälsa att tillverka band på dom premisserna. Om det tar fart för Miro så kan det bli bra pengar för den som är intresserad.
quote: By the way, I am offering 400 Euros for a pair of 2.5m long ribbons, where 25,4 wide laminate with 3 traces of 8mm wide alu ribbons, with 0.7mm in between each ribbon is bonded to 1" wide Teonex ( I can supply the material), if you`re interested?
Thanks and best regards,
Miro
|
|
|