HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Aktiv basätare kommer:)

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
levande Posted - 2010/03/30 : 22:12:54
Hej
Jag har just testat lite roliga saker som liknar den aktiva bummelmumsaren som vi gör ett gruppköp på och konstaterat att den kommer göra mumma för min sterio i mitt rum, snacka om valuta för pengarna i detta gruppköp just jag kommer att få
Se min annläggnings tråd
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Fuling Posted - 2010/04/04 : 23:07:46
Tyckte också att det verkade vara nåt lurt med det där. Kan tänka mig att det suger upp "överskott" inom något eller några smala frekvensband men i så fall borde det straffa sig genom att addera energi i andra.
levande Posted - 2010/04/04 : 22:52:22
Nja
Jag har lyssnat lite seigösare nu och det verkar som det var lite av nyhetens behag för mig
Måste ha haft lock för öronen den dagen
Nu längtar jag efter mina mumsare lika som Bernt

Bummelmumsarna vet jag kommer göra susen hos mig med tanke på vilken skillnad det blev på Uppsalamässan
Forsman Posted - 2010/03/30 : 22:32:51
Testade i vintras att köra två passiva lådor med aktiv delning och variabel delay, hur jag än skruva fick jag ingen ordning på det hela i mitt rum, även mätningarna bekräftade att dom inte utgjorde nå´n förbättring.






HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000