HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vad gjorde dig grinig idag? Aka gnälltråden.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 88

Håkan64
Västkustkille i Syd, 500.000-klubben

3531 Posts

Posted - 2019/04/09 :  18:52:55  Show Profile  Visit Håkan64's Homepage Send Håkan64 a Private Message  Reply
Pac, tack. Och detsamma givetvis.

Edited by - Håkan64 on 2019/04/09 18:53:27
Go to Top of Page

Circlomanen
Överstepräst i HORNETS HELIGA Entusiast-Harry 2006

9582 Posts

Posted - 2019/04/10 :  08:59:41  Show Profile  Visit Circlomanen's Homepage Send Circlomanen a Private Message  Reply
Det är alltså lagligt att bruka det som uppenbarligen är så farligt, konspiratoriskt och politiskt inkorrekt att US Gov har patenterat bruket av ::: som en kraftig antioxidant mm.

Förlåt mig så mycket att jag ville ge ett vänligt förslag på nått som inte är olagligt att bruka i Sverige och som har så väl dokumenterade effekter att US Gov har patenterat ämnet i fråga till just den typen av problem som beskrevs.

Jag antar att skumma platser som US Gov och Pubmed är allt för extremt häromkring....

Låt oss undvika erkänd och väldokumenterad forskning. Det kan aldrig leda till nått bra.

It is better to be wrong than to be vague.

Success is the ability to go from one failure to another without loss of enthusiasm!

Edited by - Circlomanen on 2019/04/10 09:02:36
Go to Top of Page

soundbrigade
Kyrillifil

6893 Posts

Posted - 2019/04/12 :  16:55:08  Show Profile  Visit soundbrigade's Homepage Send soundbrigade a Private Message  Reply
Nu skiter vi i konspratitionsteroierna och är DJÄVLIGT DJÄVLIGT DJÄVLIGT griniga för riktiga in reel leif saker som de säger i Brexland.

Gav mig iväg i rimlig tid på vellesipeden för att hämta ut hyrbilen för att hinna till verkstan och plocka ut säckkärran som ligger i bilen som är på reppration.
Halv fyra och den&%#164;#¤&/#164; verkstan är stängd för dagen.

Behåll felstavningarna för de är facktiskt helt avsittliga.

Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Bo Rothstein, professor i statsvetenskap
Go to Top of Page

Circlomanen

9582 Posts

Posted - 2019/04/13 :  03:52:28  Show Profile  Visit Circlomanen's Homepage Send Circlomanen a Private Message  Reply
Hög CRP och fullproppad av Oxynorm...

Success is the ability to go from one failure to another without loss of enthusiasm!
Go to Top of Page

Håkan64

3531 Posts

Posted - 2019/04/13 :  09:31:36  Show Profile  Visit Håkan64's Homepage Send Håkan64 a Private Message  Reply
Tvätta idag.
Go to Top of Page

Circlomanen

9582 Posts

Posted - 2019/04/14 :  13:26:26  Show Profile  Visit Circlomanen's Homepage Send Circlomanen a Private Message  Reply
Medans jag ligger inlagd på sjukhus för pankreatit och ytterligare komplikationer så roar ni er kungligt med diymässa..
Jag får trösta mig med ytterligare en Oxynorm medans jag väntar på mer bilder och intryck.

Go to Top of Page

soundbrigade
Kyrillifil

6893 Posts

Posted - 2019/04/14 :  13:42:03  Show Profile  Visit soundbrigade's Homepage Send soundbrigade a Private Message  Reply
Du ska vara glad att få ligga skönt nedbäddad och bli omhändertagen av söta sjuksystrar i åtsittande vita latexuniformer och få utdela kuliga piller och lavemang .... vad tog det åt mig där???. ...medan vi tvangs bära 120-kilos bashorn uppför smala spiraltrappor och tränga ihop oss i rum som tom får mitt städskåp att se ut som en balsal ....

Du var saknad, Circlo. Du var saknad. Vi var så sugna att få diskutera konfirmationsteorier med dig.

Skämt åsido; det var många ansikten som saknades.

Och jag hade sådana helvetes kramper i benen när jag kom hem. De gjorde mig grinig.

Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Go to Top of Page

FForsman
Member

2290 Posts

Posted - 2019/04/14 :  15:38:29  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
Att jag behövde jobba igår och missade DIY-träffen.

Ordet amatör har samma rötter som amore. En amatör älskar det hon gör. Free Thoughts

Go to Top of Page

Pac
Administrator

21059 Posts

Posted - 2019/04/15 :  12:15:20  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Satan vad grinig jag blir på att circlo låg skönt i en säng i söndags när vi andra fick bära tonvis med DIY-grejor.

Nej, skämt åsido, hoppas du kryar på dig circlo, så syns vi nästa gång.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

soundbrigade
Kyrillifil

6893 Posts

Posted - 2019/04/21 :  10:33:23  Show Profile  Visit soundbrigade's Homepage Send soundbrigade a Private Message  Reply
Jag är lite risig i kistan idag; sov oroligt i natt. Inget jag egentligen blir överdrivet grinig av men ...

... för ett år sedan beställde jag prylar från Kina, vilka PostNord behagade returnera av någon konstig anledning och utan att berätta för mig att jag hade paket att vänta. I höstas upprepade man bravaden.
Kineserna i sin tur ville inte åtgärda genom att skicka om paketen eller betala tillbaka, utan det var först efter jag anmält till AliExpress kundmottagning att det var mackel på G som det utlovades en återbetalning.
Alltså den 25/2 får jag följande meddelande:
quote:
We are sincerely sorry for your unpleasant shopping experience on our platform. Now we have refunded 74.97USD to you regarding of your order . Normally you will receive the refund in 3-20 business days. Please check your account or contact with your bank to confirm the refund status.

Idag är det 21/4, två månader senare och inte ett djävla öre har droppat in.

Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS

6378 Posts

Posted - 2019/04/21 :  15:26:08  Show Profile  Visit Bubbel's Homepage Send Bubbel a Private Message  Reply
Magnus,

jag misstänker att postnord är inblandade.

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

soundbrigade
Kyrillifil

6893 Posts

Posted - 2019/04/21 :  19:34:39  Show Profile  Visit soundbrigade's Homepage Send soundbrigade a Private Message  Reply
Att paketen returnerades är helt och hållet PåskNords ...menar PostNords agerande, men pengarna tillbaka .... ???!!!

Å andra sidanhar jag väntat nästan halvåret på slutligt besked från Pensionsmyndigheten om bostadsstillägg. Kanske samma folk här som där?!

Go to Top of Page

Håkan64

3531 Posts

Posted - 2019/04/21 :  22:56:57  Show Profile  Visit Håkan64's Homepage Send Håkan64 a Private Message  Reply
När köper en ny platta och pressningen är som en spräckt ballong på ett barnkalas.
Go to Top of Page
Page: of 88 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000