HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vad gjorde Dig glad idag?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author  Topic Next Topic
Page: of 77

Håkan64
Västkustkille i Syd, 500.000-klubben

3432 Posts

Posted - 2019/01/21 :  12:12:28  Show Profile  Visit Håkan64's Homepage Send Håkan64 a Private Message  Reply
Knäböj gör mig glad.

Accuphase E-408, Accuphase DP-67, Thorens TD150, JBL L65, Audiovector S3 Avantgarde Arreté och Moccamaster.
Go to Top of Page

FForsman
Member

2285 Posts

Posted - 2019/01/21 :  12:14:40  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
Jag lovar att inte baka nötkaka åt dig circlo. Bjuda på grogg baserad på Magnesiumaskorbat verkar säkrare. Verkar inte vara det första som kommer upp när man googlar på anafylaktisk chock eller allergisk reaktion. Hur kom du på det?

/mvhff

Ordet amatör har samma rötter som amore. En amatör älskar det hon gör. Free Thoughts

Go to Top of Page

sladdbarn
Member

2702 Posts

Posted - 2019/01/21 :  12:58:27  Show Profile Send sladdbarn a Private Message  Reply
quote:
Knäböj gör mig glad.

Jag förstår dig, ska också till gymmet idag och använda min kropp, underbart

Drömmer om bra ljud...
Go to Top of Page

dadygee
Member

160 Posts

Posted - 2019/01/21 :  13:38:00  Show Profile Send dadygee a Private Message  Reply
Återställde mitt lösen till Hififorum.nu för att stifta bekantskap med en gammal bekant :)

"är det 60gig du har i fickan eller är du bara glad att se mig?"
Go to Top of Page

FForsman
Member

2285 Posts

Posted - 2019/01/21 :  14:38:34  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply

Älskar Morran & Tobias!

Ordet amatör har samma rötter som amore. En amatör älskar det hon gör. Free Thoughts

Go to Top of Page
Page: of 77  Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000