HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 FBK system.M2TECH HiFace Two eller One RCA köpes
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author  Topic Next Topic
Page: of 18

Snutten
Member

3394 Posts

Posted - 2019/03/26 :  09:37:51  Show Profile Send Snutten a Private Message  Reply
Lycka till! Alltid skönt när det löser sig med sitt arbete, har det själv lite bökigt just nu men man härdar ut hoppas jag.
Go to Top of Page

FBK
500.000-klubben, Klubbmästare i AÖ & UA

6321 Posts

Posted - 2019/03/30 :  22:48:15  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Bytt försteg igen och testar en CD-spelare, fortsättning följer..

Sk. Neutrala högtalare är kanske mer för tekniker som utvärderar andra komponenters egenskaper eller dem med större intresse av mätvärden och konstruktionsprinciper än av själva musikupplevelsen.
Och söker du så bra ljud som möjligt för en begränsad summa och är beredd att tänka utanför boxen Hifi ,titta i mina systemtråd.
Go to Top of Page

FBK
500.000-klubben, Klubbmästare i AÖ & UA

6321 Posts

Posted - 2019/04/11 :  09:24:10  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=96036

Sk. Neutrala högtalare är kanske mer för tekniker som utvärderar andra komponenters egenskaper eller dem med större intresse av mätvärden och konstruktionsprinciper än av själva musikupplevelsen.
Och söker du så bra ljud som möjligt för en begränsad summa och är beredd att tänka utanför boxen Hifi ,titta i mina systemtråd.
Go to Top of Page
Page: of 18  Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000