HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 EM i fotbolltråden.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jari
RödaTråden vinnare

4430 Posts

Posted - 2021/06/23 :  21:47:01  Show Profile Send jari a Private Message  Reply
Alexander Isak är väldigt bra.
Vilken fantastisk fotbollsspelare Pogba är!

Dared VP 845 förstärkare,Shuguang WE845,RCA vt231,Raytheon 6072A rör,Marantz cd6007 cd-spelare,Technics SL1500c skivspelare,AT VM 540ML pickup,Ino pi60s med es dämpmaterial högtalare,Diy silver sexfläta signalkabel,KLEI Classic Harmony rca-kontakt,Diy silver sexfläta + Fyrfläta enkardelig kopparkabel utan kontakter högtalarkabel,2 fyrflätor med enkardelig ledare,2 ledare till fas och nolla,4 till jord,med kopparkontakter nätkabel,Gigawatt PF-1E nätlist.

Sursill "Farligt käckt"


Edited by - jari on 2021/06/28 21:01:26

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7939 Posts

Posted - 2021/06/24 :  18:03:38  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message  Reply
Fotbolls EM?

Aha!

Jag trodde jublet från grannarna kom av att de hörde basdunket från min anläggning. Men det kanske var när Sverige gjorde mål?

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2021/06/25 :  10:38:30  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Jag tittar inte på hock ... fotbollen men har kommit på mig själv att jag är svagt engagerad och faktiskt inte bara "hejar" på svenskarna men också hoppas att somliga lag ska hamna på sista plats.
Och vad gäller det sista ser det mycket bra ut (elakt skratt).
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2021/06/28 :  13:19:07  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Rysk TV följer givetvis EM-fotbollen men ska INTE visa morgondagens match mellan Sverige och Ukraina. Istället har man gett uppdrag till en propagandagrupp att förse det ryska folket med lite "god" underhållning, dvs mycket kiss och bajs.
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7939 Posts

Posted - 2021/06/29 :  13:45:24  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message  Reply
Varför inte? Gillar inte Ryssarna att se när Ukraina får däng?

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2021/06/29 :  18:35:40  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Ukraina är ju Malens stora fiende. Landet har ju haft fräckheten att hävda att Donetskbäckenet och Krim tillhör landet och har provocerat ryssarna genom att försvara sig. Dessutom har Ukraina tagit stora steg mot demokrati och kämpar mot korruption, vilket skulle kunna inspirera de ryska befolkningen ...

Och ropa inte hej förrän den feta damen blåser i vuvuzuelan.


(Mal, skräpig tygätande fjäril, är öknamnet på Putin. Putins kompis i Belarus kallas Kackerlackan)

Edited by - soundbrigade on 2021/06/29 18:36:17
Go to Top of Page

Perfector
Member

475 Posts

Posted - 2021/06/29 :  18:46:34  Show Profile Send Perfector a Private Message  Reply
Är det någon mer än jag som lider efter Visat och Canal digitals sammangående?
Signalen är obefintlig trots kunnig experts riktande av tallriken mot nya sändaren.
När jag går över till IP-tv så ser jag att så många i Trosa verkar ha samma problem att bandbredden inte räcker utan det buffrar varannan minut.

"Clarity by Choise"
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8771 Posts

Posted - 2021/06/29 :  22:17:01  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Tydligen pågår någon slags offer och slakt i kvarteret, att döma av utropen av allehanda karaktär, inklusive guturala läten, gallskrik och annat av samma art. Eller det kanske är folk som tittar på fotboll? Ska jag ringa efter folk i vita rockar?

https://www.youtube.com/watch?v=3Fn36l_z3WY

quote:
Är det någon mer än jag som lider efter Visat och Canal digitals sammangående?


Jag har inte hört något från närstående om detta, vilket jag nog hade gjort om det hade varit strul. Det kan väl inte var snö i parabolen i alla fall. Vi hade en lokal kabel-tv på 90-talet och när det kom mycket snö så slaggade den rejält stora parabolen som tog ned signalen igen med snö och is...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2021/07/13 :  13:35:20  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Rätt lag vann!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000