HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Take 5 - varmt välkommen till höstens stora event
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Perfect Sense
Member

386 Posts

Posted - 2019/10/12 :  12:36:10  Show Profile  Visit Perfect Sense's Homepage Send Perfect Sense a Private Message  Reply


Take 5 - varmt välkommen till höstens stora event

Om en vecka så öppnar vi dörrarna till höstens stora event på Ulfsunda Slott i Stockholm!

Vi är nu glada att kunna avslöja hela utställarlistan där vi kommer att bjuda på ett spektrum av spännande filosofier, lösningar och produkter ifrån ett urval av de mest intressanta tillverkarna som vi känner till.

Alla är givetvis välkomna där vi bjuder på fri entré, nybakad tårta och kaffe.

När: Lördagen den 19 Oktober kl. 12:00 #8211; 17:00
Var: Ulfsunda Slott i Bromma, Stockholm
Hur: med bil och fri parkering, tunnelbana till Stora Mossen, tvärbana till Johannesfred eller flygplan till Bromma flygplats.

Ingen föranmälan krävs.

Här kan du läsa mer om Take 5 - höstens stora event:
https://perfect-sense.se/aktuellt/take-5

Varmt välkommen att fira 5 år med oss!

/ Marcus med vänner

Perfect sense
www.perfect-sense.se
Showroom i Stockholm | info@perfect-sense.se | 08 518 368 00 | Följ oss på Facebook

Edited by - Perfect Sense on 2019/10/13 10:20:19

Perfect Sense
Member

386 Posts

Posted - 2019/10/22 :  13:02:04  Show Profile  Visit Perfect Sense's Homepage Send Perfect Sense a Private Message  Reply
- VI HAR FIRAT 5 -

Efter fem år så tyckte vi att det var dags för ett litet kalas.

Höstarna i Stockholm brukar vara lugna på Hi-Fi fronten, trots att detta är början på säsongen och den mörkare årstiden för oss alla som har detta som vår stora passion. Kanske finns det också ett större intresse för en återkommande höstaktivitet varje år där man kan träffas, lyssna och umgås med varandra, oss och tillverkarna.

Dagarna innan eventet som fått namnet Take 5 så var det många som frågade mig om vilka förväntningar jag hade. 100 personer sa jag. Om det kommer 100 besökare så blir jag nöjd. Det kom nästan 400.

Att vi är överväldigade av det fantastiska engagemanget och gensvaret under dagen vore årets underdrift. Jag har svårt att uttrycka den glädje och tacksamhet som jag känner nu när spänningarna har släppt och lugnet har lagt sig. Det här är en resa som bara har börjat, där vi redan nu ser fram emot kommande höstevent...

Läs mer och ta del av hela dagen här:
https://perfect-sense.se/aktuellt/take-5-vi-har-firat-fem






Perfect sense
www.perfect-sense.se
Showroom i Stockholm | info@perfect-sense.se | 08 518 368 00 | Följ oss på Facebook
Go to Top of Page

Erik Andersson
Member

1950 Posts

Posted - 2019/10/22 :  13:53:45  Show Profile  Visit Erik Andersson's Homepage Send Erik Andersson a Private Message  Reply
Roligt,kul!

Medverkade till den nya "rörvågen" på 1980 talet
erikasson@telia.com

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000