HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vintage HiFi
 Vad är detta för tonarm?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

abbot
Member

662 Posts

Posted - 2019/08/02 :  13:47:38  Show Profile Send abbot a Private Message  Reply
https://www.tradera.com/item/170610/359497950/vinylspelare-unamco-industries-vintage
Jag känner igen den men vet ändå inte vad det är.

Margaux-Monbrison
Starting Member

24 Posts

Posted - 2019/08/02 :  18:22:31  Show Profile  Visit Margaux-Monbrison's Homepage Send Margaux-Monbrison a Private Message  Reply
Ser ut som en Mayware Formula IV.
Go to Top of Page

abbot
Member

662 Posts

Posted - 2019/08/02 :  22:14:07  Show Profile Send abbot a Private Message  Reply
Riktigt gammalt tillbaks hade jag en Mayware Formula 4 (IV) och den påminde därom men jag var inte säker. Var det en unipivot? Jag kommer inte ihåg det heller.

Tack för svar förresten.

Edit. Ser ut att stämma. https://www.vinylengine.com/library/mayware/formula-iv.shtml Jag hade en sådan på en Ariston innan jag skaffade en Heybrook med en Morch.

Edited by - abbot on 2019/08/02 22:22:43
Go to Top of Page

Rutger
Member

135 Posts

Posted - 2019/08/09 :  02:24:51  Show Profile Send Rutger a Private Message  Reply
Har ni sett den komiska utvecklingen i auktionen? Det lär finnas folk
på säg eBay som tjänar pengar på att namn stavas fel.




[Annonslänken kommer ju att upphöra vad det lider så jag tipsar:
Waymare blir Myware blir Mayware.]
Go to Top of Page

Imperial
Medlem i AÖ

2563 Posts

Posted - 2021/05/01 :  21:37:24  Show Profile Send Imperial a Private Message  Reply
Jag har Mayware Formula IV och det är en unipivot arm gjord för lätta pickupper.
Just nu så har jag inget lämpligt verk klart för F4 armen men så småningom så blir det en stum plint till ett Sony T3000a å den armen m Decca puppa.

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000