HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Bygga F5 slutsteg
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

secanbj
Member

641 Posts

Posted - 2018/02/01 :  15:18:03  Show Profile Send secanbj a Private Message  Reply
Tänkte bara så att inga misstag görs, du skrev genrellt att "fetarna" finns hos reichelt, och eftersom de också har JFETarna så kanske man beställer dem med utan att läsa det finstilta om graderingar. I min post så fanns det även en rad om JFETar och en länk till de som är matchade i rätt klassnig hos diyaudio.

/Anders
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2018/02/01 :  15:45:27  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Det var den här listan jag såg i ditt inlägg och tänkte FET - effettrissorna, bipolära - drivtrissorna. Enligt listan alltså.
https://diyaudiostore.com/collections/parts/products/f5-transistor-kit
Go to Top of Page

Leif B
Member

1491 Posts

Posted - 2018/02/03 :  21:01:13  Show Profile Send Leif B a Private Message  Reply
Finns det någon som vill sälja en F5? Eller vill bygga en till mig. Är inte säker på att jag klarar av detta.
Go to Top of Page

nikwin
100.000-klubben

587 Posts

Posted - 2019/10/06 :  12:14:40  Show Profile Send nikwin a Private Message  Reply
Har uppdaterat trasiga bildlänkar.

//Niklas
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000