HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 HiFiForum.nu - Nyheter och information
 Mail prenumerationer, uppdatera din mailadress!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2016/10/07 :  17:33:02  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Nu när vi fått igång mailen på HiFiForum och man kan prenumerera på trådar så börjar postmaster få en del "Undelivered mail returned to sender", så uppdatera gärna era adresser.

Uppdateringen gör man genom att klicka på "Profile" i listen längst upp på högersidan av skärmen och sedan fylla i emailadressen under "e-mail". När man klickar submit skickas ett mail med en kod till den mailadressen man valt, klicka på länken i det mailet och - HÄPP! - Färdigt!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Lovan
Member

3166 Posts

Posted - 2016/10/08 :  09:34:28  Show Profile Send Lovan a Private Message  Reply
Skulle inte det kunna gå att göra en lista och göra ett mass utskick på PM? De flesta reagerar på en blinkande inbox-knapp men inte en i mängden Mjukvaran kanske inte har stöd för det.
Det bästa hade ju varit att personen också fått ett mail om att de hade fått ett PM om att uppdatera sin mail-adress men det tror jag inte mjukvaran fixar
Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2018/04/25 :  14:36:52  Show Profile Send svanbo a Private Message  Reply
Nu ser jag att denna tråd är 1,5 år gammal, men jag har inte varit så aktiv här sista tiden (minst sagt). Detta är dock en funktion jag alltid saknat på hififorum, så det är ett mycket välkommet tillskott

...men HUR gör jag för att prenumerera på trådar?? Hittar ingen sån knapp när jag är inne i en tråd...
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2018/04/27 :  07:35:19  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Jodå, där man kan prenumerera ser jag texten "Subscribe to this topic" och denna symbol:

Ser inte du den i denna tråden tex: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=90020 ??

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2018/04/27 :  08:43:56  Show Profile Send svanbo a Private Message  Reply
Skumt, ser ingen sån symbol. Jag har alternativen New topic, Reply to topic, Send topic to a friend och Printer friendly.
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2018/04/27 :  10:55:03  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
Det är bara vissa trådar det funkar att prenumerera på, konstigt nog...

Den här t ex: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=95582

You'll Never Walk Alone...

Edited by - jonasz on 2018/04/27 10:56:30
Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2018/04/27 :  11:27:07  Show Profile Send svanbo a Private Message  Reply
Ja jävlar, där ser jag knappen... mycket mystiskt. Detta får ni lösa Pac
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2018/04/27 :  18:13:06  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Nja mystiskt och mystiskt, vi har slagit på prenumerationer efterhand som vi fått förfrågningar på de olika forana. Vilken tråd är det du vill prenumerera på Svanbo men som inte funkar för dig?

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2018/05/01 :  20:15:20  Show Profile Send svanbo a Private Message  Reply
Eftersom jag inte kunde prenumerera på denna tråd såg jag inte svaret förrän nu

Vaddå måste ni slå på det tråd för tråd, kan ni inte slå på det globalt? Det gäller väl flera trådar men framför allt min egen tråd här: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=95578
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2018/05/02 :  18:12:39  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Ja, vi fick oändligt med mail från mailservrar om att adresserna inte fanns mer när vi slog på det globalt så vi valde att slå på på några avdelningar.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000