HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 NOT MODERATED!!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

iMac
Member

473 Posts

Posted - 2012/03/26 :  23:35:43  Show Profile Send iMac a Private Message  Reply
När jag gjorde ett inlägg i en tråd så kommer det inte upp (bara för mig) o det står "NOT MODERATED!!!"!?

"David mot Goliat" HK DPR 2005 vs AVR7000

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8771 Posts

Posted - 2012/03/26 :  23:59:18  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
"It's not a bug, it's a feature."

Förhandsmodereringsfunktionen är påslagen under "Säljes" på så sätt att nya trådar kan postas, men alla svar på dem måste godkännas av oss. Funktionen slogs på eftersom det hade en tendens att bli väl mycket inlägg av ovidkommande karaktär där. "Säljes" är inte ett diskussionsforum som bekant. Man kan nog säga att du är lite sen med att upptäcka det för funktionen har varit påslagen i flera år där.

Jag godkände ditt inlägg nyss, men grundtanken är att man ska skicka mail eller pm. Särskilt om man tycker sig ha bråttom att meddela sig med annonsören är det rekommendabelt. Vissa frågor kan ju vara relevanta att ställa i tråden, t ex var varan finns om detta utelämnats.


Edit:

I beskrivningen av forumet står det för övrigt så här:
quote:
Här kan privatpersoner sälja samt skänka sina HiFi-prylar.
Alla svar modereras och det kan ta någon dag/dagar innan svar syns.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Ryssen
100.000-klubben

8243 Posts

Posted - 2012/03/27 :  08:17:24  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
quote:
funktionen har varit påslagen i flera år där.

Har oxå undrat..

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page

iMac
Member

473 Posts

Posted - 2012/03/27 :  10:42:34  Show Profile Send iMac a Private Message  Reply
Okidoki,

Då har jag hållt mig till reglerna tills nu mao

"David mot Goliat" HK DPR 2005 vs AVR7000
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000