HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vinyl på ICA

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
lars Posted - 2017/05/16 : 21:04:37
Döm om min förvåning när jag hittade vinylskivor på min ICA-butik i dag. Kom genast att tänka på uttrycket att "när taxichauffören pratar aktieaffärer så är det dags att sälja". Lite kul är det och inget jag hade trott för ett antal år sen.
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
CC Posted - 2017/11/28 : 08:57:41
Sent skall syndarna vakna... (sade min mor..)
Björn-Ola Posted - 2017/11/24 : 21:41:40
???
Vadå?
Jag köpte vinyl på konsum redan 1972.
Så om ICA har börjat med det nu, så är de lite sena.
Buggsson Posted - 2017/11/23 : 19:59:04
Stora Coop i Gustavsberg, Värmdö har sedan en tid tillbaka en liten samling vinyl till försäljning med säkra artister. Har köpt en del mkt bra alster för att södra ett sådan fint initiativ.
filkingian Posted - 2017/05/18 : 14:10:56
Såg för några veckor sedan LP-boxar på Netto!=)
CC Posted - 2017/05/17 : 07:49:17
Var förbi MediaMarkt för några veckor sedan. Tänkte köpa några CD till en kompis vars rigg fortfarande låter bättre på cd-skivor än musik på filer. Fanns knappt några cd-skivor alls där längre (de hade ett riktigt hyfsat utbud när jag var där senast). Dagens utbud var i klass med 80:talets bensinmack och dess kassetband...

Däremot hade en (mindre) vägg med vinylskivor! Med många av de klassiska artisterna som man lyssnat på genom åren plus en del nyutgåvor. Nästan synd att man övergav vinylen för ett antal år sedan... Om inte annat så för nostalgin.

Och nu börjar även våra mataffärer kränga vinyl? Ja jisse... Ja vem kunde tro det för drygt tjugo år sedan?

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.18 sekunder. Snitz Forums 2000