Saker Jag Klarar Mig Utan Men Hemskt Gärna Vill Ha Printed from: HiFiForum.nu Topic: Topic author: mace
Subject: Saker Jag Klarar Mig Utan Men Hemskt Gärna Vill Ha Här kommer min lista, bygger på efterhand
Gör gärna en egen
Replies:
Reply author: Micke Y Den här skulle göra susen, avskalad minimalism som funkar.
Reply author: huzze Ett större vardagsrum... i en ljusare lägenhet som inte är på BV och där tonåringarna flyttat hemifrån.
Reply author: Mickel-mackel Listan blir alldeles för lång här ...
Reply author: gcs Ett större hus skulle vara bra och det med fjärrvärme. Jag har redan fjärrvärme som fungerar perfekt för oss.
Reply author: Mickel-mackel Men jag provar så här då:
Reply author: guy gadbois En Alfa GTV6 2,5 i mint condition
Reply author: huzze M-m du satte ribban högt och dödade genast tråden
Reply author: Fuling En choppad Harley D
Reply author: huzze
quote:
Reply author: rannagarden Frikostigt med deg på mitt konto och en massa tid så hade jag varit hur nöjd som helst.
Reply author: räven Japp!
Reply author: Beat CNC-fräs och ett en egen 3D-CAD stuga på tomten.
Reply author: lortopalt FULING, du har fått med det mesta! Lägg till en 32:a roadster med storblockare och kompressor så är listan komplett, he he
Reply author: bearwik Fuling, vi tänker ganska lika, men jag vill ha en choppad Mercury också.
Reply author: Fuling Det där med eldkastare var faktiskt inget skämt, snön går mig på nerverna. Har tittat på diverse DIY-varianter men ingen har riktigt fallit mig i smaken...
Reply author: Rolf-san Det finns så mycket som man inte känner till som man säkert skulle vilja ha om man bara visste det fanns.
Reply author: huzze Att kunna "beama" sig till varmare klimat?
Reply author: dahlfalk En sån där stor j**la atomdriven rysk isbrytare vore tufft att ha.
Reply author: Saro Varit mer intressant om tråden hette "Saker jag har och inte klarar mig utan"
Reply author: Marina Jansson En segelbåt, en skärgårdskryssare av äldre modell som man lägger mer tid på att få ordning på våren än man lägger på själva seglingen.
Reply author: opethic
quote: Eller: "Saker jag har, men som jag önskar att jag klarade mig utan" Typ jobbet...
Reply author: Fuling
quote: Är det Bernt hon pratar om, tro?
Reply author: Marina Jansson
quote: Han är ganska självgående.
Reply author: soundbrigade Eldkastare???!!!!
Reply author: mace En
Reply author: huzze Äsch. Det blir en helkinesisk final i Masters imorgon.
Reply author: svejk Skillnaden mellan män och pojkar är priset på deras leksaker.
Reply author: bibl Om vi nu ändå har divergerat en del från spåret måste jag säga att fick jag välja pistol skulle jag helt klart vilja ha en 9mm Luger
Reply author: Claes_Ireland En UTS Munchen Adventure Automatic
Reply author: Burmäster POJKDRÖMMEN!
Reply author: Mickel-mackel Varje gång jag går genom Julabutiken och när dom har rea på:
Reply author: DahlbergAudio
Reply author: jonny99
Reply author: Bernt Jansson
Reply author: Mickel-mackel Den där sista skulle vara fin som sommarstuga.
Reply author: mace quote: Kanske därför M
Reply author: ryst
Reply author: FForsman ryst, det där slottet är inget att ha, väldigt dragigt
Reply author: Mickel-mackel Jag vet inte om det är planen eller slottet ryst suktar efter ...
Reply author: huzze Han har väl en plan...
Reply author: ztenlund
quote: Ja, det märks att du är från Gööööööööööööööööööööööööööööötlaaaaaaaaaaaaaaaabooooooooooooooooorrrg. Läck-ö... *kapshang* Höhö! quote: Du har tittat för mycket på På Spåret. För övrigt vet jag inte om det är någon idé att ta upp allt onödigt som jag vill ha. Dessutom varierar det med tiden vilka tokiga idéer som passerar. De har en tendens att avskrivas som just tokiga för att sedan ersättas av nya tokiga idéer.
Reply author: FForsman
quote:- vaket!
Reply author: FForsman En TP52:a med en racingbudget skulle sitta fint
Reply author: FForsman har ni noterat att ingen har tagit upp någon svindyr HiFi-pryl. Det måste betyda att HiFi-prylar kan man helt enkelt inte klara sig utan
Reply author: StefanL Jag vill ha en egen
Reply author: Claes_Ireland Blir tufft att hålla andan bara. ;)
Reply author: mace
Reply author: Marina Jansson
Reply author: EngelholmAudio http://www.youtube.com/watch?v=dNq_ecSTWzQ
Reply author: Mickel-mackel Du vill hemskt gärna ha en pool, eller vill du ha en hel simbana, fulllängd?
Reply author: huzze Det finns andra klipp för den som önskar se bröstvårtor.
Reply author: brewitz
Reply author: ztenlund Låt bli att klicka i rutan för att låsa tråden efter posten.
Reply author: Claes_Ireland Ha ha ha, fresh air med "horse flavour", det är ju lysande. Stall luktar bara aningens bättre än svinstia. :)
Reply author: HLindgren En Alfa Romeo Montreal Mint Condition
Reply author: HiFiHåkan Jag skulle hemskt gärna vilja ha en Audi A6 Allroad 2,7 TDI med dragkrok i teakbrun metallic, dels så vi kan ta oss fram på vägen ut till stugan även på vintern plus att familjen får plats och den kan dra upp båten utan problem. Visst det går an med vår skoda fabia combi men det är ju inte lika kul (och den har ingen dragkrok så jag måste låna bil för att dra upp båten)
Reply author: Hornta Jag vill ha en iMac (och iPad 2 när den släpps), min macbook börjar kännas lite seg... men jag behöver egentligen inte någon ny dator eftersom datorn fungerar felfritt fortfarande!
Reply author: huzze Något jag hemskt gärna vill ha och inte klarar mig utan (men måste) är Diablo III. Kan Blizzard ta o skynda på lite...
Reply author: Hornta Huzze: jag installerade D2 på Mac i söndags, Blizzard har släppt en ny patch som gör att det fungerar på intel-mac, win7 ska det fungera på också eftersom en kompis med win7 installerade det nyss också ;)
Reply author: huzze Hmm får väl prova igen. Nu ska jag testa Cronous och se om det fungerar. (D2-klon).
Reply author: Junepe Huzze Tipsar om Torchlight men antar att du redan manglat detta underbara spel. Annars kan ju andra få ett stort grattis till ny spellycka om ni missat spelet och är ett hack n slash head.
Reply author: Junepe
Reply author: lortopalt Pamela Anderson för 25 år sedan, he he!
Reply author: Ryssen choklad.. HiFiForum.nu : http://www.hififorum.nu/forum/ © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters |